23 Nisan 2012

MİMLENDİM

Yaaa.... işte böyle. Mimlendim. Hobi mi?Terapi mi? blogun yazarı TheMonk tarafından mimlendim. Kendisine bu ilgi için çok teşekkür eder kucak dolusu sevgiler gönderiyorum..
 Bu da takip edildiğimin ve beğenildiğimin bir ifadesi demekmiş. Aynı zamanda da blogumu tanıtmak için bir fırsat sanırım.Aradan bir kaç gün geçti  ama ben hala yapmam gerekenleri yapmadım. Temkinli bir insan olduğum için önce "mimlemek" ne demek onu öğrendim. Merak edenler buradan öğrenebilirler. Ve öyle bir şey ki....sürüklenip gittim blogların arasında. Oradan oraya dolaştım. Önce beni mimleyen bloga baktım, sonra onu mimleyen bloga gittim, sonra da onu mimleyen bloga bakayım derken.....kayboldum..:))). Çok güzel bir şey aslında tanımadığım bir çok insan hakkında bir şeyler öğrendim, bana benzer taraflarını...bana hiç benzemeyen taraflarını....çevrecilik hakkındaki düşüncelerini......
Şimdi de gelelim yapmam gerekenlere.
Önce soruları cevaplamalıymışım:
1) Mesleğin seni mutlu ediyor mu?
  Evet, hem de çok. Sanırım bu konuda çok şanslıyım. Sevmediği işte çalışan çok insan tanıyorum. Anaokulu öğretmeniyim. Çocuklar beni çok mutlu ediyor. Onları çok seviyorum. Onlar için bir şeyler yapmayı da çok seviyorum. Bir kez daha seçecek olsam yine bu mesleği seçerim.
2) Dilediğin meslek miydi?
Evet küçüklüğümden beri istediğim meslek buydu. Hani vardır ya mahalle çocukların arasında oyunda sürekli öğretmen olan, mahalledeki bütün küçük çocuklara bakan komşu kızı. İşte o benim. Avukat olmamı düşleyen aileme rağmen ben yine de öğretmen oldum.
3) Yalnız mı ilişkide yaşamayı mı tercih ediyorsun?
Yerine göre değişir (eşim duymasın!!! :)) Bazen yalnız kalmak iyi gelse de hayatı hayat arkadaşımla yaşamayı tercih ediyorum.
4) Tatsız durumlardan kaçınmak için yalan söyler misin, dürüst ol?
Yalan sadece kalp kırmamak için söylerim. O da çok mecbur kalırsam. Zaten pek beceremem.
5) Yabancı bir dil konuşuyor musun?
Yabancı iki dil konuşuyorum- Bulgarca ve Rusça
6) Rüyandaki evde oturuyor musun? Taşınmak veye yurt dışına gitmek istiyor musun?
Rüyamdaki evde oturmuyorum ama zaten orada büyüdüm. Bazen geri dönmek geliyor içimden. Çooook özlüyorum.
7) Mobilya değiştirmeyi sever misin?
Kesinlikle hayır. Eşyalarımı seviyorum. Onlara alışınca zor ayrılıyorum.
8) Çevreye, hayvan korumaya hiç katkın var mı?
Çevreyi korumak için bir şeyler yapmaya gayret ediyorum - pilleri ayrı biriktirip uygun yere atıyorum, çöpleri ayrı topluyorum, suyu tutumlu kullanıyorum v.s. Ama bundan daha fazlasını yaptığıma inanıyorum - çocuklarımıza çevreyi önemsemeyi  ve korumayı öğretiyorum
9) Televizyon ve filmleri sever misin?
Çok zamanım olmasa da seviyorum ve fırsat buldukça izliyorum.
10) Bırakmak istemediğin kötü huyların var mı?
Evet - ümitsiz bir tatlı koliğim ve bırakmayı düşünmüyorum :)
11) Loto veya benzeri şans oyunu oynar mısın?
Hayır ama arada oynamak lazım galiba
Ve sırada benim beğeniyle izlediklerim ve  MİMLEDİKLERİM:
İNCİ SINIFI , Evrythin for children,  Her şey hayal etmekle başlar, Mutlu anne ve Çocuk, Neşeli Oyuncaklar, Sibelin Hobi Dünyası  ,

Herkese sevgiler!!!

2 yorum:

  1. Ne güzel cevaplar vermişsiniz.Benimimlediğiniz için de teşekkür ederim.Bu arada sayfanıza girince farkettim ki blogunuzu izlemiyormuşum.Hemen yeniden izlemeye aldım.Sanırım bir yanlışlık olmuş.Çok güzel şeyler var blogunuzda.

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler. Ben de sizin cevaplarınızı merakla bekliyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil