15 Mayıs 2012

KÖPÜK TABAK VE PEÇETE ÇALIŞMASI


İster inanın, ister inanmayın.
Ama bu süslü tabakları sadece köpük tabak, peçete ve boya yardımıyla yaptık.
Yapımı çok kolay, görüntü - süper. Denemek isteyen anne ve öğretmen arkadaşlara hem yapım aşamalarını hem de tüm örnekleri fotoğrafladım.  Siz de elinizdeki peçetelerle harikalar yaratabilirsiniz.
Şimdiden herkese kolay gelsin.
Elinizdeki peçetelerden en çok beğendiğinizi seçin. . .
Bir adet istediğiniz boyda köpük tabak alın. . .
Peçetenin köşelerini keserek tabağın dibine uyacak şekilde yuvarlayın. . .
. . . ve beyaz tutkalla yapıştırın. Uygun renk akrilik, guaj ve ya parmak boyası kullanarak tabağın beyaz kenarlarını boyayın. Parmak boyası kullanacaksanız içine biraz beyaz tutkal katarsanız kuruduğunda boyanın dökülmesini engellersiniz.

Resmin bütünleşmesi için peçetenin kalan kısmından detaylar ( yaprak, çiçek, ördek vs.) keserek tabağın kenarlarına yapıştırabilirsiniz. Son olarak su bazlı vernikle eserinizi koruma altına almalısınız.





14 yorum:

  1. Hem çok güzel, hem de pratik...

    YanıtlaSil
  2. bloğunuzu çok beğendim izlemekten büyük keyif alacağımı ve minik prensesimle sayenizde keyif alacağımız etkinlikler yapacağıma inanıyorum. BloğMA DA BEKLERİM

    YanıtlaSil
  3. bu peçete yerinee dergiden kestiğimiz resimlerde olur mu.... ???

    YanıtlaSil
  4. Çok iyi fikir. Hiç denemedim ama bence olur:))

    YanıtlaSil
  5. Rüya hnm blogumu beğendiğinize sevindim. Umarım prensesinizle çok eğlenirsiniz. Ona da sevgilerimi iletin lütfen :))

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ve sevimli olmuşlar. hemde çok eğlenceli görünüyor. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler. Biz de yaparken çok eylendik.Beğendiğinize sevindim:))

    YanıtlaSil
  8. çok şekerler bende güzel bir fikir uyandırdı bunlar:)

    YanıtlaSil
  9. Ezgi hanım teşekkürler:))
    Sizin fikrinizi merak ettim doğrusu.

    YanıtlaSil
  10. çok güzeller ellerinize sağlık:))

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim, sağ olun :)

    YanıtlaSil
  12. Hepsi çok güzel. Miniklerle yapmak için ideal:)
    http://miniklerveanneleri.com/

    YanıtlaSil
  13. ne kadar şirinler.. çok güzel olmuşlar

    YanıtlaSil