18 Eylül 2012

YAŞASIN OKULUMUZ



Yeni eğitim ve  öğretim yılının başladığı ve ilk öğretim haftası olarak kutladığımız bu günlerde ana okullarında ve çocuk yuvalarında da daha farklı bir heyecan var.
Öğrencilerimizin bir kısmı yaz boyunca okula devam etseler de  etkinliklerimiz daha çok bahçe ve oyun ağırlıklı olduğundan herkeste bir tatil havası vardı...
Dün itibariyle herkes sınıfında, tatildeki öğrencilerimizin çoğu döndü.  Herkes birbirini çok özlemiş.....
Yeni başlayan çocuklarda bir alışma heyecanı.....annelerin gözünde biraz endişe ve telaş, biraz heyecan....
Bu yılın da ilk konusu tabi ki de "YAŞASIN OKULUMUZ" Okulun bölümleri, burada çalışanlar, oyun ve eğitim köşelerimiz, gelme saatlerimiz, anne (gitme) saatlerimiz :)), sınıfımızın kuralları, ilk görgü kurallarımız "Günaydın arkadaşlar", "Görüşmek üzere", "Teşekkür ederim",...... Ne tatlı telaşlar bunlar...
Ve tabi ki de girişteki panoya bunları anlatan bir çalışma hazırladık. Bu günkü yazımızda bunu paylaşmak istedim sizinle. Boyama sayfalardan büyüterek hazırlanan iki sevimli okul kahramanı ve haftanın özetini taşıyan bir yazı. Okula gelen öğrencilerimizi sabah karşılayan güzel bir çalışma oldu bence. Belki siz de denemek istersiniz.
Bol eğitimli ve öğretimli, bol oyunlu ve eğlenceli, bol arkadaşlı bir yıl olması dileği ile HOŞÇA  KALIN :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder