12 Ekim 2012

SÜSLÜ PRENSES ÇANTASI

Süslü minik prenseslerinizin oyunlarında kullanabileceği sevimli çantaları yapmak çok kolay ve eğlenceli.
Atmak için ayırdığınız kolilerden yararlanarak yapılan çanta örneklerini internet sayfalarında gördüğümde bir tane de ben hazırlamak istedim. 
Genelde yuvada her bayram için çocuklarla farklı şeker sepetleri hazırlıyoruz. 
 Sonra da aldığım şeker , çikolata ve minik hediyeleri çocuklara ikram ediyorum ve onlar da sepetlerini doldurup evlerine götürüyorlar. Bayramda evlerine gelen misafirlere bu sepetlerden şeker ikram ediyorlar. Ve ya gittikleri yerde ikram edilen şekerleri toplayarak sepetini daha da dolduruyorlar.
 Bunu düşünerek bu bayram için kızlarımızla böyle bir çanta hazırlayarak şekerle doldurabiliriz diye düşündüm. Daha sonra da onu oyunlarında kullanabilirler. Benim kızım şimdiden "Onu bana versene aneee" diye dolaşıyor peşimden.
Kalıbı kullanarak koli kartonundan iki  parça hazırlayın. -biri önü biri arkası için. Seçtiğiniz renkli kartona aynı iki parçayı ve kapağı da çizerek çocuğunuza kestirin.
 Ön ve arka parçalarını koli kartonlarına yapıştırın. Renkli kartonunuzdan 5 cm. genişliğinde bir şerit keserek arka parçanın kenarına yapıştırın.
 Ön parçayı da üste yapıştırın ve çantanızın gövdesi hazır. Kurdele, düğmeler, çıkartmalar ve ya şekillerle süsleyin. Ben Şekilli delgeçten çıkan çiçeklerle süslemek istedim.
 Kapağının kenarına gazlı kalemle kesik çizgiler geçerek dikiş  süsü verelim ve ortasına kocaman bir düğme yapıştıralım. Kapağı  kalıbındaki kesik çizgilerin yerinden katlayalım ve yerine yapıştıralım. Düğmenin tam altına bir parça "cırt" yapıştırırsanız çantanız açılıp kapanabilir.
Çiçek teline ve ya pipo temizleme çubuğuna bir kaç adet renkli boncuk dizerek sapını hazırlayın.
 Çantanın kenarları kartondan olduğu için sapını takarken ve kullanırken yırtılmasın diye montaj yerine bir parça selobant yapıştırmanızda fayda var.
 Veee çantamız hazır. İçine önce şekerler, bayramdan sonra da tokalarını doldurarak güle güle kullanın. KOLAY GELSİN.


2 yorum:

  1. Привет от Страната отвъд дъгата, извинявайте че чак сега виждам вашия мил коментар под моите стихчета. От днес ще следя блога ви и ще се радвам да комуникираме. Поздрави Ива.

    YanıtlaSil
  2. Dobre ste doşli na stranitsite na moya blog, dragi jiteli na Stranata otvad dagata. Ste se radvam da poddarjam vrazka s vas i da si spodelyame. Priemete mnogo pozdravi ot men.

    YanıtlaSil